DRŽITELKA AKREDITACE MINISTERSTVA ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY ČR K PROVÁDĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ

Kurzy -> Kurzy o médiích

Média a my

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy posoudilo žádost instituce: Akademie Literárních novin, IČ 02513251, Korunní 104, 101 00 Praha 10, Č.j.: MSMT- 1754/2016-1-7 ze dne 8.1.2016 o udělení akreditace na základě § 25 a § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodlo takto:

Uděluje akreditaci instituci: Akademie Literárních novin, IČ: 02513251 sídlem: Korunní 104, 101 00 Praha 10 k provádění vzdělávacích programů a vydávání osvědčení o jejich absolvování kurzu Média a my

 *****

Odborným garantem kurzu je PhDr. Jan Štolba, projektový manažer Litmedia a.s.

1. den 

10:00 – 13:00 hod.

Dějiny mediální komunikace (včetně vývoje žánrů) a její historické a současné pasti, s důrazem na situaci ve střední Evropě a zvláště u nás. Modely možného dalšího vývoje.

Karel Hvížďala, novinář, publicista, spisovatel, mediální analytik )

13:00 – 14:00 hod. oběd

 14:00 – 16:00 hod.

Analýza mediálních obsahů v souvislosti s ekonomickými  nebo politickými zájmy.

Vyznat se v pozadí mediálních sdělení je jedním z nejdůležitějších atributů mediální gramotnosti v naší době.

 (Mgr. Petr Žantovský, PH.D., novinář, publicista, vysokoškolský pedagog v oblasti médií)

2. den

10:00 - 13:00 hod.

Jak se dělají noviny: struktura redakce, know-how redakční práce od rukopisu po finální produkt, harmonogram výroby, plánování materiálů, porady, práce se zdroji informací. Přehled novinových žánrů, jazyk a styl v médiích, psané, mluvené slovo.

(PhDr. Jan Štolba, bývalý šéfredaktor ČTK a hlavní sekretář HN)

13:00 – 14:00 hod. oběd

14:00 – 15:00 hod. 

Tištěná versus digitální média. Nová média - specifika digitální žurnalistiky, její úskalí. Sociální sítě a jejich vliv na šíření a přijímání informací. Osud klasických médií v digitálním věku.  (PhDr. Mirko Raduševič, šéfredaktor webu Literarky.cz)

15:00 - 16:00 hod.

Vztah redakce-inzerce-marketing. Inzerce jako hlavní nástroj financování médií. Úloha marketingu v médiích. Výzkumy čtenosti a sledovanosti (Mediaprojekt), znalost struktury čtenářů a posluchačů jako důležitý nástroj rozvoje média.

 (PhDr. Naděžda Krohová, marketingová specialistka) 




Termín výuky: úterý a středa 16. a 17. ledna 2018               
Čas výuky: 10:00 až 16:00 hod.               
Počet lekcí: 14 x 45 minut                  
Kapacita termínu: 20 účastníků                  
Místo konání: Korunní 810/104, budova D, III.patro, Praha 10-Vinohrady
Cena: 2400 Kč včetně oběda a občerstvení            
                 
                   
                     





Akademie Literárních novin je členem Evropské asociace programů tvůrčího psaní.

Akademie Literárních novin, spol. s r.o. - idatabaze.czSemináře, školení - idatabaze.cz


Copyright © 2017 Akademie Literárních novin. Všechna práva vyhrazena.